شاد کردن دل مردم.
عاشقان خدا(سرعین)
عاشقان خدا(سرعین)
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 3:35 ::  نويسنده : هادی

البته اینو از وبلاگ یکی از دوستان با اجازه خودش برداشتم

 

 

درمکه که رفتم خيال ميکردم ديگر تمام گناهانم پاک شده است


غافل از اينکه تمام گناهانم گناه نبوده و تمام درستهايم به نظرم خطا


انگاشته و نوشته شده بود.درمکه ديدم خدا چند ساليست که از شهرمکه


رفته و انسانها به دور خويش ميگردند.در مکه ديدم هيچ انساني به


فکر فقير دوره گرد نيست دوست دارد زود به خدا برسد و گناهان


خويش را بزدايد غافل از اينکه ان دوره گرد خود خدا بود


درمکه ديدم خدا نيست و چقدر بايد دوباره راه طولاني را طي کنم


تا به خانه خويش برگردم و درهمان نماز ساده خويش تصور خدا


را در کمک به مردم جستجوکنم


آري شاد کردن دل مردم همانا برتر از رفتن به مکه ايست که خدايي در آن نيست



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:54---22 شهريور 1391
سلام هادی جان
عجب کم سعادت شدیم ما که شمارو نمی بینیم
بیا منتظرتم


محبان
ساعت22:30---7 تير 1391
سلام
اعیاد شعبانیه را به شما تبریک عرض می کنم.
ممنون که سر زدید.
التماس دعا
یا علی


سرعینلی
ساعت12:52---5 تير 1391
سلام بو مطلبین چوخ گوزلدی ساغولپاسخ:سلام همشهری نیه تانشدغ ورمیسن؟

sani
ساعت19:59---31 خرداد 1391
slm sagol ham shamhri manda seni link eladim yasha


rana
ساعت23:21---20 خرداد 1391
نهفته هايي كه سالهاست با خود به دوش ميكشم و چقدر شيرين است اين سر كه هرگز فاش نخواهد شد و جز تو غير نداند...و من چقدر خوشبختم از اين اوضاع دروني........

rana
ساعت22:59---20 خرداد 1391
خداوندا اكنون كه اينچنين باراني به درگاهت آمده ام تو خود داني كه در تمام لحظات زندگي ام يك دم از تو غافل نبوده و نيستم همواره مرا هدايت كن و توفيقي عنايت كن تا عاشقانه قدم به خانه ات بگذارم هر چند بارها در خواب و خيالم و در بيداري پروانه ي خانه ات بودم....ديوانه ام كن از مستي عشقت.................

هدیه،عاشق مائده
ساعت22:33---20 خرداد 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا

هدیه،عاشق مائده
ساعت22:27---20 خرداد 1391
?????

rana
ساعت13:03---14 خرداد 1391
سلام هادي عزيز
متن زيبا و درستي بود و حقيقت همين است
دوست عزيز آپم وقت كردي سري بزن به خانه ام


پونه
ساعت20:07---13 خرداد 1391
می آیم و می گـریم در یـک شب بـارانی
وقتی که تو هم حتی این درد نمی دانی
در عمق نـگاه امشب جـز درد نمی گنجد
مانده است خوشی هایم در کیف دبستانی
لالایی بـاران را در گــوش دلــم خـوانـدنـد
صبح است دمی بنشین ای دل دل طوفانی
می بـارد و می ریزد بـر پـهنک رخـسارم
اشکی که نمی بینی رازی که نمی دانی
بـر سایـه ی دیـواری آویـختم از انـدوه
می ریخت فرو بر سر ویرانی و ویرانی
بـاران نـگاهـم را بــر آینه مـی بــارم
این کیست در آئینه تندیس پریشانی
شعرمن و شعرتو خون شیهه ی طوفانهاست
بـر دار و ببر مـارا دریـا تـو بــه مهمانی
در جاده به دنبالت می آیم و کوچت را
می بینم و میگریم در یک شب بارانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دلم گرفته، ای خدا این روزا هیچکی غیر تو ، درد من ونمی دونه . دلم گرفته، ای خدا حتی صدامم این روزا به ساز من نمی خونه. دلم گرفته ازهمه از این روزای سوت و کور . از این ترانه مردگی، از این شبهای بی عبور. تمام لحظه های دلم زیر هجوم حادثه منتظر یه راهیه تا دوباره به توبرسه . دلم گرفته، ای خدا گریه امونم نمی ده ،چرا دیگه حتی دلم تو رونشونم نمی ده . گناه بی باوری مو ، خودم به گردن می گیرم. اگر نگیری دستامو ، تو دستای غم می میرم . دلم گرفته ، ای خدا واسه رسیدن به تو ،یه فرصت تازه می خوام . دوباره دستامو بگیر ، مثل روزای بی کسی. دلم گرفته ،ای خدا حتی بهشتو نمی خوام
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان خدا و آدرس sarein.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 735
بازدید کل : 205123
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1159
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


                    

خبرنامه وبلاگ: